Vidste du... gode tips til dig fra en instruktør, kostvejleder og personlig træner

Vidste du 

  • at yoga kan forbedre bevægelighed din dine led og skabe mere mobilitet i kroppen. Derved kan du få større udbytte af din træning,  f.eks. styrketræning
  • at når du træner med kettlebells har du gang i hele kroppen, der er høj forbrænding, du træner både de langsomme og de hurtige eksplosive muskelfibre.
  • at en god effektiv træning kun behøver at tage 20-30 min
  • at motion er kroppens naturlige lykkepiller og er et anerkendt middel mod depression. Træning 20-30 minutter 3 gange om ugen er lige så mindst lige så effektivt som antidepressiv medicin
  • at muskelkramper og uro i ben, kan være mangel på magnesium. Magnesium til nat kan forbedre din søvn - magnesium hjælper hjernen med at "sige godnat" til kroppen

 

  • at jeg har vejet 25 kg mere end jeg gør i dag – og det var ikke muskelmasse-  jeg har ændret at min livsstil og mine kostvaner og mest af alt mit mindset omkring mig selv         

  • at ved at prioritere morgenmad, kan du løfte din krops forbrændings evne med op til 30 %
  • at en kort effektiv træning, kan give bedre resultat end en lang og uoplagt træning
  • at ved at smile bevist overdrevent eller holde en kuglepen mellem tænderne minimum 2 min.,  kan du ændre dit sindstilstand, blive i bedre humør og få mere overskud
  • at yoga øvelser optimerer dit nervesystems evne til at sende impulser til kroppens muskler/bevægeapparatets muskler og sener

 

 



Luk menu

Vi anvender cookies til statistik. Denne information deles med tredjepart. Ved at fortsætte med at bruge sitet accepterer du dette. Cookie- og persondatapolitik

Ok jeg accepterer